Nerds.dk - Hifi, Stereo & Lyd Community

Dit seneste køb!?

Generel HiFi-debat & til andet, som du ikke kan finde en anden HiFi-kategori til.

Re: Dit seneste køb!?

Indlægaf nilsvalla » tors maj 09, 2019 09:17

Peiter.

Jeg gætter på det "Wienervalsen" på den plade. :?
nilsvalla
Seniormedlem

Geografisk sted: vestSjælland

Indlægaf Analogueman » tors maj 09, 2019 17:26

Valla, få nu styr på begreberne!

Det er en Dagmartærte.

Ergo må det være Carl Lumbyes “Dagmar Marche” :)
Vivid Audio Giya G4/Reference 3A MM De Capo i/Nottingham Analogue Hyperspace/Pink Triangle PT1/Sota Star Sapphire MKIII/Garrard 401 (projekt)/Alphason Sonata (projekt)/Roksan Xerxes (projekt)/Voyd Valdi (projekt)/Graham Phantom B-44/Oracle/SME 345 Mørch UP-4 og DP-6/Cartridge Man Conductor/BlueNote U-3 (projekt)/Nottingham Analogue Paragon 1 og 3/Roksan Artemiz (projekt)/Alphason HR-100S-MCS (projekt)/Audio Note Io-I/DaVinciAudio Labs Grand Reference Grandezza/Audio Note M5 Phono/Kondo CFz/Rossner & Sohn Canofer S/Sugden Masterclass AA/PurePower 1050/Stax SR-009 + diverse andre Stax-modeller og -drivere/Woo Audio GES/Keith Monks RCM (i dobbeltudgaven)/Nogle tusinde lp’er
Analogueman
Seniormedlem

Indlægaf HOLBERG » tors maj 16, 2019 08:30

3 stk. Nordost Sort Kone AC til Lumin D2 + Van den Hul CS-122 Hybrid højttalerkabel, som jeg efterfølgende har termineret med rhodiumbelagte Furutech FT-212 bananer.
Van den Hul CS-122 Hybrid er iøvrigt et noget nær et perfekt match, til mit tidligere indkøbte Van den Hul 3T The Rock Hybrid signalkabel. Der mangler stadig en del tilspilningstid, men for pokker da! Det her kabelsetup leverer selv nu et MEGET lovende samspil, med mit øvrige grej 8)
Hi-Fi Udstyr: Lumin D2 • Audio Note Oto Line SE Signature • hORNS by Auto-Tech FP15
Kabler: VdH 3T The Rock Hybrid • VdH CS-122 Hybrid m/Furutech FT-212 (R) • MeiCord Opal
Strøm: Alm. Strømkabler 3x1,5 mm² • ATL Audio DC Blocker • PS Audio Dectet Power Center
Tweaks: Nordost Sort Kone AC • Audio Points 1.5AP1D • Herbie's Decoupling Gliders + Fat Dots
Brugeravatar
HOLBERG
Entusiastmedlem

Geografisk sted: Danmark

Foregående

Tilbage til Generelt & Andet Hi-Fi