Nerds.dk - Hifi, Stereo & Lyd Community

Chromecast

CRT, LCD, Plasma, tuner-løse skærme m.m.

Chromecast

Indlægaf Nyegaard8000 » ons okt 03, 2018 10:28

Hej alle.

Vi er et lille kontor fællesskab i hjerte af Århus. Vi har problemer med vores Chromecast når vi gerne vil caste på vores fladskærm. Problemet er påstået flere gange i løbet af den seneste måned. Jeg ved ikke hvilken model vores Chromecast er, men det er i hvert fald et par år gammel.

Vores internet fungere rigtig fint, så vi tænker ikke det er problemet. Kan et Chromecast blive for gammelt, eller hvad kan problemet skyldes?

Hvis ja, vil i anbefale at investere i Chromecast 2.0 - Chromecast ultra - eller Apple Tv?

Med venlig hilsen
Jeppe
Kundeservice medarbejder
http://www.tjek-laan.dk
Nyegaard8000
Nyt medlem

Re: Chromecast

Indlægaf Kim Olsen » ons okt 03, 2018 10:32

Det kommer jo an på hvordan i helt præcist gør det, det kan både være software ændringer i afsenderdelen eller andet.

Hvis i først har fået fejlen nu er der to muligheder.

Enten finder i ud af hvilken ændring, dvs. opdatering i selv har stået for, eller også må i konstatere at der er noget der er opdateret og nu bare ikke virker - det sker jo.

Om det skal være Apple TV eller Chrmecast 4k er svært at kloge sig på uden at kende jeres behov, det er ikke helt det samme i mine øjne - men jeg tænker at bogholderiet godt kan godkende køb af begge dele, så bruger i det der virker bedst, og lader HR afdelingen få den anden som præmie til en julepakkeleg.
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Brugeravatar
Kim Olsen
Administrator

Geografisk sted: The man cave

Indlægaf Nyegaard8000 » ons okt 03, 2018 11:39

Hej Kim.

Mange tak for svar!

Jeg vender det lige med min chef. Den ide med pakkeleg er ikke en helt dum ide  :wink: .

Venlig hilsen

Jeppe
Nyegaard8000
Nyt medlem

Indlægaf manden » tors okt 04, 2018 23:33

Jeg vil give jer det klare råd gå i power og køb en Apple tv generation 5.
Og hvis ikke alle har en Apple telefon køb en iPad mini4. Det virker jeg har selv Appleton g.3 Chormcast audio , g 1 og g 2. Så ikke så meget pjat bare afsted husk brød til kaffe , der er heldigvis lang tid til jul, god dag til alle
manden
Nyt medlem

Tilbage til TV-apparater